Muhteşem Balkan Turu

Videoyu Aç Muhteşem Balkan Turu
A
a

22 - 30 Haziran 2018 tarihleri arasında 6 Ülke 20 şehri kapsayan 8 gece 9 günlük Balkan Turu’na hazır mısınız?

Farklı medeniyetlerin ve kültürün kesişim noktası Balkanları İstanbul Tarih farkı ile keşfedin. Birçok medeniyete ev sahipliği yapmış bu diyarlarda, Osmanlı, Avusturya-Macaristan ve Yugoslavya dönemlerinden kalma kültürü ve mimariyi -eşsiz köprüleri, zamana inat ayakta duran kaleleri, şehrin hala kalbinin attığı tarihi çarşıları- keşif için tarihi bir yolculuğa çıkıyoruz.

GİDİŞ: 22 HAZİRAN CUMA 07:40 İSTANBUL ATATÜRK HAVALİMANI - 08:20 BELGRAD
DÖNÜŞ: 30 HAZİRAN CUMARTESİ 20:35 - 23:10 İSTANBUL ATATÜRK HAVALİMANI

1. GÜN - 22 HAZİRAN CUMA: BELGRAD

Yolculuğumuz saat 05:30'da İstanbul Atatürk Havalimanı Dış Hatlar Terminalinde buluşmamızla başlıyor. Bagaj, bilet ve pasaport işlemlerimizi tamamlıyoruz ve Türk Hava Yollarının sefer sayılı uçağı ile saat 07:40’ta Belgrad'a doğru yola çıkıyoruz. Yaklaşık 2 saatlik bir uçuşun ardından Belgrad Nikola Tesla Havalimanına varmış oluyoruz. Çıkış işlemlerinin ardından rehberimizle buluşarak özel otobüsümüz ile Belgrad Şehir Gezisine başlıyoruz.

Belgrad Şehir turu kapsamında Osmanlı eseri olan Kalemegdan (Kale Meydanı), Mora Fatihi Damat Ali Paşa Türbesi, Mehmet Paşa (Sokollu Mehmet Paşa) Çeşmesi, Belgrad Galibi heykeli, Fikirbayır, Stambol(İstanbul) Kapısı, Askeri Müze, Saat Kapı ve Müzesi, Nebojsa Kulesi, Sava ve Tuna nehirlerinin birleştiği nokta, Bayraklı Camii, Osmanlı’ya karşı isyanı başlatan yer olan Çukur çeşme, meşhur kafe ve dükkanlarıyla ünlü Knez Mihalijova Caddesi, St.Sava Kilisesi, Cumhuriyet Meydanı görülecek yerlerdendir. Akşam yemeği, verilen serbest zamanın ardından buluşma ve ardından otelimize konaklamak için geçiyoruz.

2. GÜN - 23 HAZİRAN CUMARTESİ: SREBRENİCA - SARAYBOSNA

Otelde aldığımız kahvaltı sonrası Bosna Savaşı'nın en acı izlerini taşıyan ve 2.Dünya Savaşı sonrası dünyanın gördüğü en büyük katliamın yaşandığı Srebrenica'ya doğru yola çıkıyoruz. Srebrenica'da şehitliği ziyaret ediyoruz ve hemen yanında yer alan Srebrenica Katliamı Tanıtım Ofisinde yaşananlarla alakalı tanıtım sinevizyonu izleyip bilgilendiriliyoruz.